Tilbake Tilbake: Angst

Forum

På Sidetmedord.no kan du dele tanker og følelser med andre brukere eller våre ansatte veiledere. Bruk forum og vennetjeneste for å utveksle erfaringer og meninger med andre brukere, eller send en melding anonymt til oss og få svar innen 48 timer. 

Logg inn

 
  • Ny? Du som skriver til oss er helt anonym, og vi som jobber med tjenesten har taushetsplikt.

Medisin- Blir du også irritabel?

Du må være logget inn for å skrive i forumene.

Logg inn Ny bruker

Forfatter
Melding
Avatar

Medisin- Blir du også irritabel?

aug 25 2017 - 22:46
Er det noen her som går på antidepressiva eller antipsykotika som har blitt mer irritable. Eller som har endret temperament etter de startet på medisin?
Avatar

Re: Medisin- Blir du også irritabel?

des 6 2017 - 01:53
Jeg har gått på antidepressiva tidligere og jeg har aldri vært så jævlig irritert siden som det jeg var på den type medisiner.
Det var bare en liten del av det å bruke det, lykkepiller i ræva.
Til forsiden